Propozycje można zamieszczać na stronie Chamleta na Facebooku oraz za pomocą strony www.chamlet.pl.
Najgorsze reklamy zbierane są już od kilku miesięcy i na stronie konkursu na Facebooku można zobaczyć już wiele propozycji. Reklamy można zgłaszać w kategoriach: film reklamowy, reklama prasowa, reklama zewnętrzna, program communication design czy reklama społeczno-polityczna.
Internauci do konkursu nominowali m.in. reklamę bruku. Na billboardzie widać kobietę leżącą na bruku i napis "Kusząco piękne już nawierzchnie z kostki brukowej" czy chory na raka Piłsudski zapraszający na imprezę (Chory na raka Piłsudski reklamuje imprezę. Co na to wrocławscy studenci?). Do konkursu zgłoszona została też reklama środka chwastobójczego - na obrazku widzimy nagą panią, a obok widnieje napis "Chroń swojego buraka".
Do tytułu Chamleta została też nominowana reklama podpasek, kampanii społecznej czy prezerwatyw. Najgorsze reklamy poznamy 23 listopada.
Zobaczcie reklamy nominowane do Chamleta
Strefa Biznesu: Rewolucyjne zmiany w wynagrodzeniach milionów Polaków
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?