Konkurs Złote Formaty to część Festiwalu Promocji Miast i Regionów. Sprawdza jak skutecznie promują się polskie miasta i regiony. Jak podają organizatorzy, do III edycji konkursu nadesłano 188 projektów z 91 samorządów. Projekty oceniane były w pięciu kategoriach: wydawnictwo promocyjne, outdoorowa kampania reklamowa, serwis internetowy, event oraz całokształt działalności promocyjnej.
Łódź nominowana była do nagród w dwóch kategoriach: serwis internetowy za stroną: www.lodz2016.com oraz wydawnictwo promocyjne z serią komiksów "City Stories", za które dostała I miejsce i nagrody: kampanię reklamowa o wartości 150 tysięcy złotych, kampanię reklamową o wartości 20 tysięcy złotychna nośnikach infoscreen w Warszawskim Metrze przyznana przez firmę Ströer oraz Statuetkę Złotego Formatu. Nasze miasto zostało również wyróżnione przez Magazyn ELLE, za Międzynarodowy Festiwal Łódź Design i w związku z tym pojawi się w jednym z artykułów z cyklu Zoom Na Miasto.
To właśnie dzięki wygranej nagrodzi od niedawna w Łodzi i innych dużych miastach Polski oglądać możemy billboardy "Łódź wytycza twórcze szlaki".
Pierwsze miejsce za kampanię outdoorową otrzymał Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego za "Małopolska na Zawsze", za event - Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego za Obchody 90tej rocznicy Powstania Wielkopolskiego, w kategorii serwis internetowy Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego za stronę www.shopandsee.eu, a w kategorii działalność promocyjna Grand Prix - Urząd Miasta Lublin - Marka Lublin.
MM Łódź patronuje:
MMŁódź poleca: | |||
Zostań dziennikarzem obywatelskim | Konkursy | Zdrowie i uroda | Przewodnik po lokalach |
Sztuka w Łodzi | Teatr w Łodzi | Kino w Łodzi | Praca w Łodzi |
NORBLIN EVENT HALL
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?