MPK Łódź planuje zakup kolejnych autobusów. Nowe tramwaje dopiero w 2015 roku |
- Biuro Festiwalowe powstaje po to, by mogło pełnić rolę współorganizatora festiwali, ale również po to, by pozyskiwać pieniądze z Unii Europejskiej i wszelkiego rodzaju dotacje - tłumaczył w styczniu ubiegłego roku Bartłomiej Wojdak, dyrektor Biura Promocji, Turystyki i Współpracy z Zagranicą UMŁ.
Dziś już wiadomo, że łódzki magistrat w ramach reorganizacji dotychczasowych działań promocyjnych rezygnuje z tego pomysłu. Instytucja miejska działająca pomiędzy Wydziałem Kultury i Biurem Promocji nie powstanie w ciągu najbliższych lat.
Zdaniem prezydent Łodzi Hanny Zdanowskiej, reguły konkursów są jasne i równe dla wszystkich. Projekty oceniane są przez komisję złożoną m.in. z niezależnych ekspertów. Natomiast organizatorzy największych festiwali podpisali z miastem wieloletnie umowy, gwarantujące finansową stabilizację dla projektów, które najbardziej promują miasto.
Budżet Biura Festiwalowego miał wynosić 6,5 miliona złotych.
Czytaj codziennie:
MMLodz.pl/WiadomosciAgnieszka Więdłocha na policyjnym kalendarzu. Zobacz zdjęcia
Budowa drogi rowerowej na Widzew [zdjęcia]
Polecamy na MM Łódź Łódź Fabryczna|ulica Piotrkowska | Kolory ulic Łodzi | Konkursy |PKP, MPK - rozkład jazdy| Karaoke w Łodzi| Widzew Łódź | ŁKS Łódź| Auto Radar | Student na rowerze |
Jak czytać kolory szlaków turystycznych?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?