Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów
5 z 7
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Kampania outdoorowa, na której zaprezentowane są twarze...
fot. mat.prasowe

Różne twarze łódzkiej gastronomii – ruszyła kampania na ulicach Łodzi. Ma wesprzeć lokale w trakcie epidemii

Kampania outdoorowa, na której zaprezentowane są twarze lokalnej gastronomii to drugi etap odsłony akcji „Piotrkowska Otwarta”. Do bezpiecznego korzystania z lokali gastronomicznych i usługowych na Piotrkowskiej w ramach III etapu odmrożenia, zachęca krótki film promocyjny. Tym razem, Dział Kreacji oraz Dział Ulicy Piotrkowskiej Łódzkiego Centrum Wydarzeń zrealizował kampanię, która wychodzi poza obszar social mediów i zdecydował przeznaczyć miejskie citylighty na zaprezentowanie bohaterów dnia codziennego. >>>

Zobacz również

O włos od tragedii w Opolu. 20-latka po alkoholu wpadła samochodem w przechodniów

O włos od tragedii w Opolu. 20-latka po alkoholu wpadła samochodem w przechodniów

Babski Kiermasz - Wyprzedaż Garażowa odbędzie się po raz drugi w Sieradzu ZDJĘCIA

Babski Kiermasz - Wyprzedaż Garażowa odbędzie się po raz drugi w Sieradzu ZDJĘCIA

Polecamy

„Bananowy botoks” to hit Internetu. Piękna skóra dzięki skórce od banana

„Bananowy botoks” to hit Internetu. Piękna skóra dzięki skórce od banana

Od czego robią się przebarwienia i jak się ich pozbyć? To radzą ekspertki

Od czego robią się przebarwienia i jak się ich pozbyć? To radzą ekspertki

Jeden trik i jesteś królem majówki. Tak błyskawicznie rozpalisz grilla

Jeden trik i jesteś królem majówki. Tak błyskawicznie rozpalisz grilla