Łódzką kulturę w reklamach mają promować murale. Łódź zostanie przedstawiona jako miasto, w którym ludzka kreatywność pozwala zmieniać otaczającą rzeczywistość a wartościowe rzeczy tworzy się właściwie z niczego. Gospodarka w Łodzi zostanie pokazana na przykładzie jednej z kawiarni założonej przez młodych ludzi, którzy nie mieli wielkiego kapitału, ale za to mieli pomysł.
Spoty maja pomóc w zerwaniu ze stereotypowym, powierzchownym wizerunkiem Łodzi. Łódź jest uważana za miasto brzydkie, brudne i smutne, a kampania ma pokazać, że pofabryczne dziedzictwo może być inspirujące.
Kampania reklamowa Łodzi rozpocznie się jesienią tego roku. W telewizji i w internecie pojawią się spoty reklamowe, a dodatkowo w całej Polsce zawisną billboardy.
1 mln zł na kampanię reklamową pochodzą przede wszystkim z funduszy europejskich. Być może uda się jeszcze pozyskać dodatkowy czas antenowy w stacji TVN, bo w kwietniu podczas konferencji reklamodawców urzędniczki z łódzkiego biura promocji wygrały w konkursie wiedzy o promocji kampanię w TVN wartą 250 tys. zł.
W przyszłym tygodniu poznamy wyniki konkursu na łódzki kreatywny gadżet.
opracowane na podstawie Dziennika Łódzkiego
Jak czytać kolory szlaków turystycznych?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?