Konkurs na spot reklamowy skierowany jest do profesjonalnych agencji oraz filmowców. Termin nadsyłania zgłoszeń upływa 15 maja. Spoty będą elementem kampanii promocyjnej w ogólnopolskich mediach, która ruszy jesienią 2012 roku.
Zwycięzca podpisze z Łodzią umowę na wykonanie spotu, która opiewać będzie na 338 tys. zł. Film ma trwać będzie od 4 do 8 minut. Z jego fragmentów zmontowane zostaną cztery 20-sekundowe spoty promujące łódzką kulturę, turystykę, gospodarkę i edukację.
W konkursie na projekt gadżetu może wziąć udział każdy. Konkurs trwa do 8 maja. Za prawa do najlepszego projektu miasto zapłaci 5 tys. zł.
Jak czytać kolory szlaków turystycznych?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?