Zmniejszenie budżetu na promocję Łodzi wiąże się z mniejszymi kwotami np. na festiwal Fashion Week. Nie będzie pieniędzy na promocję wydarzeń miejskich w telewizji, prasie, internecie. Zabraknie na strategię promocji marki, gadżety promujące Łódź i witacze.
Łącznie kluby opozycyjne chcą przeznaczyć na promocję Rady Miasta 300 tysięcy. Pomysł radnych, którzy chcą promować się z budżetu Łodzi skrytykował Mateusz Walasek, szef klubu radnych PO, który powiedział: - Promowanie się radnych w roku wyborczym jest nieetyczne.
Reklamy "na celebrytę" - Pismak przeciwko oszustom
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?