Na posiedzeniu komisji promocji przewodniczący komisji Bartosz Domaszewicz pytał urzędników ZDiT dlaczego inne miasta mają "witacze" a w Łodzi jest to niemożliwe. Okazuje się, że jako jedyne miasto w Polsce Łódź nie może sobie z tym problemem poradzić.
Biuro promocji chciało, by przy drogach wlotowych do Łodzi (ulice Brzezińska, Rokicińska, Zgierska, Strykowska, Aleksandrowska, Rzgowska, Pabianicka i Konstantynowska) pojawiły się "witacze" z nowym logo Łodzi. Miałyby być wysokie na 8,5 metra. Koszt jednej konstrukcji to ok. 20 - 30 tys. zł.
Reklamy "na celebrytę" - Pismak przeciwko oszustom
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?