Każdy, kto chciał spróbować swoich sił przed komisją, musiał wybrać trzy utwory, które wpisywał w formularz zgłoszeniowy. Spośród tych arii komisja wybierała tę, którą chciała usłyszeć. Zdarzało się, że jej członkowie prosili o wykonanie więcej niż jednego utworu.
Oceniający uczestników przede wszystkim poszukują pięknych głosów.
Sylwester Kostecki, kierownik koordynacji pracy artystycznej Teatru Wielkiego mówi, że przesłuchana została dopiero cześć osób, jest absolutnie za wcześnie, żeby mówić cokolwiek na temat poziomu, czy osobowości uczestników.
Kolejne etapy przesłuchań odbędą się na początku maja. Dopiero wtedy będzie można powiedzieć, kto wypadł najlepiej i kogo dyrekcja Teatru Wielkiego chciałaby usłyszeć na scenie łódzkiej opery.
Jak czytać kolory szlaków turystycznych?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?