Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Port Łódź kontra Manufaktura. Weekendowa walka o klienta

(aga)
W sobotę i niedzielę na parkingu przed IKEĄ zbudowano miasteczko recyklingowe z odpadków.
W sobotę i niedzielę na parkingu przed IKEĄ zbudowano miasteczko recyklingowe z odpadków. fot. Jarosław Ziarek
Koncerty, różnego rodzaju pokazy i castingi, bezpłatne badania medyczne, zabawy dla dzieci mają sprawić, by w weekendy łodzianie jak najliczniej pojawiali się w sklepach. Łódzkie centra handlowe dwoją się i troją, żeby przyciągnąć klientów.

W miniony weekend IKEA w Porcie Łódź zapraszała klientów m.in. na koncert rockowy, badania lekarskie w kierunku osteoporozy oraz do tzw. miasteczka recyklingowego (zbudowanego ze zużytych kartonów, butelek, złomu i puszek), które stanęło na parkingu.

Manufaktura z kolei wabiła klientów m.in. turniejem plażowej siatkówki, strefą kibica dla fanów koszykówki, wystawą robotów i gier związanych z hitowym filmem "Transformers 3", darmowymi badaniami słuchu oraz tzw. wakacyjną sceną bajki dla dzieci.

- Proponujemy klientom dodatkowe atrakcje, aby mogli nie tylko zrobić zakupy, ale także miło spędzić czas. Akcje specjalne, z których można skorzystać bezpłatnie, odbywają się w Porcie Łódź przez cały tydzień. Najwięcej dzieje się w weekendy, ponieważ wówczas z przygotowanych propozycji może skorzystać więcej osób - tłumaczy Emilia Lange-Cichocka, menadżer działu marketingu Portu Łódź.

- Nie możemy ujawnić, ilu klientów odwiedza nas w weekend, ale jest ich więcej niż w dni powszednie - mówi Joanna Karpińska, rzecznik Manufaktury. - W każdy weekend planujemy dodatkowe atrakcje, bo Manufaktura to nie tylko centrum handlowe. Można tu na wiele sposobów spędzić wolny czas z rodziną czy przyjaciółmi.

od 7 lat
Wideo

Jak czytać kolory szlaków turystycznych?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na lodz.naszemiasto.pl Nasze Miasto