W miniony weekend IKEA w Porcie Łódź zapraszała klientów m.in. na koncert rockowy, badania lekarskie w kierunku osteoporozy oraz do tzw. miasteczka recyklingowego (zbudowanego ze zużytych kartonów, butelek, złomu i puszek), które stanęło na parkingu.
Manufaktura z kolei wabiła klientów m.in. turniejem plażowej siatkówki, strefą kibica dla fanów koszykówki, wystawą robotów i gier związanych z hitowym filmem "Transformers 3", darmowymi badaniami słuchu oraz tzw. wakacyjną sceną bajki dla dzieci.
- Proponujemy klientom dodatkowe atrakcje, aby mogli nie tylko zrobić zakupy, ale także miło spędzić czas. Akcje specjalne, z których można skorzystać bezpłatnie, odbywają się w Porcie Łódź przez cały tydzień. Najwięcej dzieje się w weekendy, ponieważ wówczas z przygotowanych propozycji może skorzystać więcej osób - tłumaczy Emilia Lange-Cichocka, menadżer działu marketingu Portu Łódź.
- Nie możemy ujawnić, ilu klientów odwiedza nas w weekend, ale jest ich więcej niż w dni powszednie - mówi Joanna Karpińska, rzecznik Manufaktury. - W każdy weekend planujemy dodatkowe atrakcje, bo Manufaktura to nie tylko centrum handlowe. Można tu na wiele sposobów spędzić wolny czas z rodziną czy przyjaciółmi.
Jak czytać kolory szlaków turystycznych?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?