Do tej pory w castingu wzięło udział około 120 młodych mieszkańców naszego miasta. Większość z nich urodziła się w Łodzi, inni znaleźli właśnie tu miejsce do studiowania, życia, rozwijania swoich pasji czy urzeczywistniania marzeń.
Kto zostanie twarzą kampanii i pojawi się na bilboardach w całej Polsce, dowiemy się już niedługo. Być może będzie to 18-letnia modelka - Monika, którą spotkaliśmy podczas castingu. Mieszka w Łodzi od 14 lat i zamierza tu pozostać oraz realizować swoje plany. Niczego jej nie brakuje, ma przyjaciół, rodzinę, szkołę, chłopaka - Łukasza, który dzielnie ją wspiera i pomaga w rozwijaniu pasji. Uważa, że Łódź to fajne miasto do życia z mnóstwem możliwości, szczególnie teraz, gdy się tak prężnie rozwija.
O to, czy warto studiować i mieszkać w Łodzi zapytaliśmy absolwentkę Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa - Kasię Barańską. Uważa ona, że studiowanie w Łodzi jest atrakcyjne. W jej ocenie miasto mogłoby więcej inwestować w rozwój rozrywki i kultury, aby wyprzedzić w tych dziedzinach inne, polskie aglomeracje. Kasia znalazła pracę w biurze podróży i wierzy, że dynamiczny rozwój Łodzi pozwoli jej swobodnie realizować swoje zawodowe i pozazawodowe plany.
To, czy kampania przyniesie zamierzony skutek dowiemy się w najbliższych latach. Bo nie wystarczy tylko kusić młodych kolorowymi bilboardami, ale należy działać i zapewnić im pożądane przez nich warunki rozwoju i egzystencji. Choć wiele wskazuje na to, że Łódź stanie się iście europejską metropolią, to nie należy przedwcześnie spoczywać na laurach, lecz wspólnie i systematycznie budować miasto przyjazne Łodzianom.
Jak czytać kolory szlaków turystycznych?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?