Polecamy

[cyti]- Wydatki na benzynę i materiały łatwopalne zwrócą się w postaci pozytywnych wzmianek o Łodzi w mediach społecznościowych - powiedział przedstawiciel ratusza
[4/8]

Łódź ofiarą własnej propagandy. Satyryczny portal wyśmiał strategię promocji miasta. News jest zmyślony, ale nie do końca absurdalny



[cyti]- Wydatki na benzynę i materiały łatwopalne zwrócą się w postaci pozytywnych wzmianek o Łodzi w mediach społecznościowych - powiedział przedstawiciel ratusza. - Scenariusz serialu spadł nam z nieba.[/i]
CZYTAJ DALEJ >>>

To niby nic nadzwyczajnego, gdy wyśmiewa portal satyryczny. Jednak redaktorzy portalu ASZDZIENNIK.PL dotykając tematu strategii promocji Łodzi, trafili boleśnie w sedno. Mimo, że 'informacja" jest nieprawdziwa, to nie do końca absurdalna.

Najnowsze wiadomości

reklama