Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów
5 z 7
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Mowa o tzw. ekwiwalencie reklamowym, na który przy promocji...

Łódź ofiarą własnej propagandy. Satyryczny portal wyśmiał strategię promocji miasta. News jest zmyślony, ale nie do końca absurdalny

Mowa o tzw. ekwiwalencie reklamowym, na który przy promocji miasta wciąż powołują się m.in. urzędnicy Wydziału promocji i Nowych Mediów Urzędu Miasta Łodzi. Przykład? W reklamowaniu zwierzęcych penisów z okazji walentynek, akcji mocno krytykowanej publicznie, nie było istotne to, że śmieje się z Łodzi pół kraju, a to, że ekwiwalent reklamowy wystawy walentynkowej w łódzkim ZOO wyniósł 180 tys. zł. To znaczy, że tyle trzeba byłoby wydać, gdyby dziennikarze mediów lokalnych i ogólnokrajowych o wystawie penisów nie napisali w ramach swoich obowiązków. CZYTAJ DALEJ >>>

Zobacz również

Pieszo i na rowerach turyści przemierzali trasą XIV Rajdu Sapera

Pieszo i na rowerach turyści przemierzali trasą XIV Rajdu Sapera

Koszmarne warunki, ruina i niewiarygodny fetor - w takich warunkach mieszkały koty

Koszmarne warunki, ruina i niewiarygodny fetor - w takich warunkach mieszkały koty

Polecamy

Należy obniżyć wiek wyborczy? Ekspert przedstawia zalety i wady takiego rozwiązania

Należy obniżyć wiek wyborczy? Ekspert przedstawia zalety i wady takiego rozwiązania

Jak na spacer, to tylko tam! Nie do wiary, że taka perełka mieści się w Polsce

Jak na spacer, to tylko tam! Nie do wiary, że taka perełka mieści się w Polsce

Rodzicu, zrezygnuj z baniek mydlanych! Są groźne dla twojego dziecka

Rodzicu, zrezygnuj z baniek mydlanych! Są groźne dla twojego dziecka