Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Łódź Jungle Web 2018. VII edycja marketingowej dżungli w Łodzi

red
Łódź Jungle Web 2018 zbliża się wielkimi krokami! VII edycja jedynej w Polsce konferencji marketingowej odbywającej się w dżungli, będzie miała miejsce w dniach 19-20 kwietnia na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego.

Łódź Jungle Web to dwudniowa konferencja związana z digital marketingiem, marketingiem internetowym, nowymi technologiami oraz innowacjami w biznesie. W tym roku organizowana jest już po raz VII przez SKN MarkeTEAM, studenckie koło naukowe, skupiające studentów Wydziału Zarządzania UŁ, chcących pogłębić swoją wiedzę o marketingu oraz zdobyć cenne doświadczenie.

Każdego roku wydarzenie odwiedzają tłumy studentów oraz osób pracujących w branży, aby doświadczyć niepowtarzalnej atmosfery połączonej z praktyczną wiedzą przekazywaną w atrakcyjny sposób.

Podczas tegorocznej odsłony konferencji uczestnicy będą poruszać się wśród gąszczu bardzo zróżnicowanych tematów związanych m.in. z Marketing Automation, Social Media, Growth Hacking Marketing, E-mail Marketing, Influencer Marketing czy Digital Nomadyzm.

Pierwszego dnia konferencji organizatorzy zapraszają uczestników do wysłuchania 15 prelekcji. Przewodnicy po tegorocznej dżungli to m.in.: Michał Sadowski (CEO Brand 24), który opowie jak stworzyć biznes online, jak stworzyć produkt i zbudować działania sprzedażowe. Szymon Bukowicz (Hitspot Media) zdradzi skąd czerpać dane potrzebne do płynnej komunikacji reklamowej oraz jak dobrze je wykorzystać. Cezary Stacewicz (Incredigital) odpowie natomiast na pytanie, dlaczego pewne treści wirusowe zawładnęły siecią, podczas gdy inne nie znajdują odzewu wśród internautów.

Podczas drugiego dnia konferencji odbywać się będą warsztaty. Przygotowane zostały zróżnicowane tematycznie spotkania, które poruszą wiele istotnych aspektów związanych z marketingiem.
- „AdWords WIWISEKCJA - wszystko, co chcielibyście wiedzieć o Google AdWords, ale boicie się zapytać”
- „Marki, a nie lajki, czyli dlaczego warto inwestować na Facebooku w działania komunikacyjne budujące siłę naszego brandu?”
- „Wiesz, co o Tobie mówią w Internetowej dżungli? Praktyczne wykorzystanie monitoringu Internetu.”
- „Jak pozyskiwać lokalnych klientów z Internetu? Poznaj sekret wizytówek Google”

Wymienione wyżej tematy to tylko niektóre spośród tych, które zostaną poruszone podczas drugiego dnia wydarzenia. Wszystkie warsztaty zostały zaprojektowane w ten sposób, aby umożliwić uczestnikom zdobycie jak najszerszej wiedzy marketingowej oraz pokazać możliwości wykorzystywania najnowszych trendów obecnych na rynku.

W trakcie pierwszego dnia Łódź Jungle Web 2018 (czwartek, 19.04), na patio Wydziału Zarządzania, w specjalnie „zbudowanej” dżungli, organizatorzy umożliwią uczestnikom skorzystanie z cateringu, a także różnego rodzaju atrakcji, takich jak foto budka czy specjalnie skonstruowana platforma, złożona z 5 rowerów (każdy z nich to oddzielna linia melodyczna), których wprawienie w ruch tworzy w rezultacie całą piosenkę. Główną zaletą tej atrakcji jest zespołowe działanie, ponieważ do uzyskania pełnej wersji przeboju, konieczne jest uruchomienie wszystkich 5 rowerów.

W marketingowej dżungli znajdzie się również strefa wypoczynkowa, stworzona przez CFI Hotels Group, w której będzie można wypić aromatyczną kawę, odpoczywając na wygodnych fotelach.

Struktura dżungli

Wydarzenie rozpocznie się 19.04 (czwartek) o godzinie 8.00 rejestracją oraz śniadaniem, podczas którego uczestnicy będą mogli oswoić się z atmosferą dżungli i nawiązać nowe kontakty. O godziny 10.00 oficjalnie rozpocznie się pierwszy dzień konferencji, który potrwa aż do godziny 16.30. Drugi dzień wydarzenia (piątek 20.04) rozpocznę się o godzinie 8.30 i potrwa także do godziny 16.30.

Wstęp na prelekcje jest bezpłatny. Kosz uczestnictwa w warsztatach to 25 zł. Wydarzenie odbywa się na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego przy ulicy Matejki 22/26 w Łodzi. Więcej informacji oraz zapisy na wydarzenie na stronie www.jungleweb.pl

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na lodz.naszemiasto.pl Nasze Miasto