MKTG NaM - pasek na kartach artykułów

Kliencie, tu najlepiej cię obsłużą

Alicja Zboińska
Jak apteki, to Dbam o Zdrowie, jak bank, to mBank i MultiBank, jak odzież, to Top Secret i Wólczanka - w tych punktach klienci mogą liczyć na uprzejmą i profesjonalną obsługę.

Prowadzący program "Jakość obsługi" przyznali Godła Jakość Obsługi 2009. Wśród stu firm z całego kraju są reprezentanci sześciu branż z naszego regionu.

Godła są przyznawane na podstawie ocen klientów, które są publikowane na portalu www.jakoscobslugi.pl. Konsumenci przyznają oceny w skali od -5 do +5 punktów. Biorą pod uwagę m.in. organizację i czas obsługi, wiedzę i kompetencje personelu.

Wyróżnienie przypadło łódzkim firmom: aptekom Dbam o Zdrowie, mBankowi, MultiBankowi, sieci kin Helios, sklepom odzieżowym: Top Secret (odzież dla wszystkich), Wólczance (odzież męska), i sklepom z podłogami i wykładzinami Komfort.

Internauta "endri" aptece DoZ przy al. Jana Pawła II przyznał maksymalną ocenę. Był zadowolony, gdyż aptekarka była miła i znalazła czas na wywiad z klientem, mimo iż w placówce było sporo kupujących.

MultiBank jest chwalony za kompetentnych pracowników, a także ofertę.

- Nagroda jest wyjątkowo cenna, bowiem przyznały ją osoby, które na co dzień korzystają z naszych usług, czyli klienci - podkreśla Cezary Kocik, dyrektor MultiBanku. - Wysoki poziom jakości obsługi jest elementem naszej strategii od początku działalności. Jakość, za którą zostaliśmy wyróżnieni, to przede wszystkim realne rozwiązania, które przekładają się na komfort klienta, dając mu dostęp do finansów i wsparcie doradców przez internet, telefon i w placówce.

Szefowie placówki mają powody do zadowolenia, gdyż MultiBank uzyskał ocenę 3,44 punktu, podczas gdy wskaźnik ogólnopolski w tej kategorii wyniósł zaledwie 1,59 punktu.

Także po raz drugi laureatem zostały sklepy Komfort.

- Utrzymanie wysokiej jakości obsługi w sieci detalicznej, liczącej ponad 140 sklepów, stanowi nie lada wyzwanie - zauważa Anna Heimberger, dyrektor marketingu. Tym bardziej jest nam miło, że klienci zauważają i doceniają nasze starania.

Konsumenci nadal zgłaszają swoje obserwacje. Ich opinie zostaną wykorzystane do sporządzenia kolejnego raportu. Być może znajdą się w nim firmy, które nie dbają o klientów. Te muszą uważać, gdyż otrzymują Rózgi Jakości Obsługi.

- Naszą misją jest wspieranie poprawy jakości obsługi, a nie karanie i nadmierne eksponowanie złych przykładów. "Laureaci" rózg zostali indywidualnie poinformowali o przyznanym tytule, a także otrzymali wskazówki, nad którymi elementami powinni popracować - mówi Mirosław Bartoń, prezes zarządu Vision SecretClient - firmy, która zarządza portalem. - Planujemy publikację list "niereformowalnych", ale na razie dajemy im szansę na poprawę.

od 7 lat
Wideo

Młodzi często pracują latem. Głównie bez umowy

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na lodz.naszemiasto.pl Nasze Miasto