Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Dzięki Bieberowi Łódź zarobiła 11 milionów złotych

Redakcja
Piotr Grzelak
11 milionów 700 tysięcy złotych wyniosła wartość ekwiwalentu reklamowego, który uzyskała Łódź dzięki koncertowi Justina Biebera.

18 czerwca na konferencji prasowej zorganizowanej przed Atlas Areną prezydent Hanna Zdanowska pochwaliła się efektami kampanii wizerunkowej "W Łodzi będzie głośno" oraz wzrostem znaczenia Atlas Areny na koncertowej mapie Polski.

- Pod względem ilości organizowanych wydarzeń Atlas Arena prześcignęła już m.in. gdańską Ergo Arenę i katowicki Spodek - mówiła Hanna Zdanowska - tylko w 2013 roku zaplanowano w hali aż 18 dużych imprez.

Prezydent Łodzi podała także wysokości ekwiwalentu reklamowego uzyskanego dzięki występom gwiazd w Łodzi. Jest to suma, którą musiałoby wydać miasto na promocję, aby uzyskać taką samą ilość publikacji w mediach, jakie ukazały się po koncertach. W przypadku Stinga było to 9 milionów złotych, a Erica Claptona 11 milionów. Zdecydowanie najwięcej mówiło się jednak o Justinie Bieberze, w przypadku którego ekwiwalent sięgnął aż 11,7 miliona złotych.

- Na 2014 rok mamy już potwierdzone 5 koncertów - powiedział Krzysztof Maciaszczyk, prezes Atlas Areny - Wystąpią u nas Depeche Mode, Shakin Stevens, Andre Rieu oraz dwóch wykonawców, których wkrótce podamy do wiadomości.

Zobacz też:

od 12 lat
Wideo

Bohaterka Senatorium Miłości tańczy 3

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na lodz.naszemiasto.pl Nasze Miasto