18 czerwca na konferencji prasowej zorganizowanej przed Atlas Areną prezydent Hanna Zdanowska pochwaliła się efektami kampanii wizerunkowej "W Łodzi będzie głośno" oraz wzrostem znaczenia Atlas Areny na koncertowej mapie Polski.
- Pod względem ilości organizowanych wydarzeń Atlas Arena prześcignęła już m.in. gdańską Ergo Arenę i katowicki Spodek - mówiła Hanna Zdanowska - tylko w 2013 roku zaplanowano w hali aż 18 dużych imprez.
Prezydent Łodzi podała także wysokości ekwiwalentu reklamowego uzyskanego dzięki występom gwiazd w Łodzi. Jest to suma, którą musiałoby wydać miasto na promocję, aby uzyskać taką samą ilość publikacji w mediach, jakie ukazały się po koncertach. W przypadku Stinga było to 9 milionów złotych, a Erica Claptona 11 milionów. Zdecydowanie najwięcej mówiło się jednak o Justinie Bieberze, w przypadku którego ekwiwalent sięgnął aż 11,7 miliona złotych.
- Na 2014 rok mamy już potwierdzone 5 koncertów - powiedział Krzysztof Maciaszczyk, prezes Atlas Areny - Wystąpią u nas Depeche Mode, Shakin Stevens, Andre Rieu oraz dwóch wykonawców, których wkrótce podamy do wiadomości.
Zobacz też:
Bohaterka Senatorium Miłości tańczy 3
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?