Łódzkie Centrum Kontaktu z Mieszkańcami (ŁCKzM) dopiero co zainaugurowało swoją działalność. Jak tłumaczą przedstawiciele Urzędu Miasta, to nowa jakość obsługi petentów, która przypadnie im na pewno do gustu.
- To nie jest taki punkt kancelaryjny jaki mamy w głównym budynku magistratu, gdzie się składa wszystko. Mamy tu informację dla mieszkańców, punkt bankowy i stanowiska do załatwiania spraw - mówi Marcin Masłowski, rzecznik prezydenta Łodzi.
Dzięki uruchomieniu Centrum Kontaktu z Mieszkańcami urzędowe sprawy w magistracie załatwimy w tygodniu od godz. 8 do godz. 19, a w soboty w godz. 9-13. Do tej pory Urząd Miasta Łodzi nie pracował nigdy w soboty - poza pewnymi wyjątkami. Na każdej zmianie pracuje tu 10 urzędników. Jest też stanowisko samoobsługowe.
Teraz pod jednym adresem będzie można zarejestrować działalność gospodarczą, oddać pisma do odpowiedniego wydziału czy dowiedzieć się przed wizytą, jakie dokumenty potrzebne są do rejestracji auta. - Jest nowy system informatyczny, a wkrótce ruszy call center, gdzie uzyskamy wiele informacji, a nawet przez telefon załatwimy niektóre urzędowe sprawy - dodaje Masłowski.
Środki na remont i wyposażenie nowej komórki UMŁ pozyskano z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Była to kwota ponad 5 mln złotych, przy wkładzie miasta wynoszącym ponad 1,6 mln. zł. Zaletą wdrożenia tego projektu jest umożliwienie załatwienia spraw urzędowych w jednym miejscu i pod jednym numerem telefonu, co skróci czas mieszkańców na dotarcie do urzędu.
Zobacz materiały o wydarzeniach w Łodzi | |||
ŁOM na unijną kasę | Pstrokata Piotrkowska | Łódź Targowa | Łapanie gadów |
Strefa Biznesu: Rewolucyjne zmiany w wynagrodzeniach milionów Polaków
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?