Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Będzie kampania informacyjno-medialna dotycząca zamknięcia dworca Łódź Fabryczna

Bartek Krasnodębski
Bartek Krasnodębski
dworzec łódź fabryczna
dworzec łódź fabryczna Jacek Suliga
Miasto będzie prowadziło kampanię informacyjną i medialną w związku z zamknięciem dworca Fabrycznego. Pojawią się ulotki, plakaty i infolinia.

Foto dej: pożegnanie dworca Łódź Fabryczna

Od niedzieli (16 października) dworzec Łódź Fabryczna zostanie zamknięty. Urzędnicy miejscy chcą prowadzić kampanię informacyjną i medialną, by przedstawić łodzianom zmiany w kursowaniu komunikacji miejskiej i kolejowej.

- Pojawią się ulotki, plakaty i infolinia - zapowiada Bartłomiej Wojdak, dyrektor Biura Promocji, Turystyki i Współpracy z Zagranicą. - W dystrybucji materiałów promocyjnych pomoże także Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne. Do tego wykorzysta np. wiaty przystankowe - dodaje.

Niektórzy radni z Komisji Promocji Miasta i Współpracy Zagranicznej proponują m.in. wykorzystanie reklamy outdoorowej do pokazywania nowej wizualizacji dworca, śledzenie inwestycji przy pomocy monitoringu czy przygotowania informacji graficznej dla przyjezdnych. Komisja przyjęła też stanowisko, by neon "Dworzec Łódź Fabryczna", który jest własnością PKP, został zachowany.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na lodz.naszemiasto.pl Nasze Miasto