Przebudowa na Widzewie - zdążą przed sezonem? |
Od tygodnia, dzięki wdrożonej na oficjalnym Fanpage’u Widzewa specjalnej aplikacji zintegrowanej ze sklepem internetowym, kibice mogą kupować artykuły klubowe bez opuszczenia Facebooka.
Nowa funkcjonalność nie odbiega wyglądem od interfejsu sklep.widzew.pl, dzięki czemu korzystanie z niej jest w pełni intuicyjne. Wszystkie produkty są podzielone na kategorie, a koszyk pozwala na śledzenie historii dokonanych zakupów.
Jak motywuje Błażej Kupaj, specjalista ds. e-marketingu RTS Widzew Łódź, wprowadzone rozwiązanie stanowi odpowiedź na rosnącą społeczność fanów Widzewa na portalu Facebook.
- Staramy się na bieżąco wychodzić naprzeciw oczekiwaniom naszych kibiców, a ponieważ notujemy znaczną liczbę wejść na naszą stronę internetową z widzewskiego Fanpage’a oraz urządzeń mobilnych, postanowiliśmy wykorzystać te statystyki również w procesie sprzedaży - mówi Błażej Kupaj.
Zobacz też: Piłkarze Widzewa zaczęli przygotowania do sezonu
Kolejną nowością służącą rozszerzeniu dostępnych kanałów sprzedaży jest dostosowanie sklepu internetowego do zakupów za pomocą urządzeń mobilnych. Aby uzyskać do niej dostęp, wystarczy wpisać bezpośrednią ścieżkę dostępu: http://sklep.widzew.pl/mobile lub po prostu adres sklepu internetowego.
Klub idzie z duchem czasu. Zaproponowane możliwości wyróżniają Widzew na tle innych klubów piłkarskich, z których do tej pory jedynie nieliczne zdecydowały się na zintegrowanie swoich sklepów internetowych z innymi narzędziami sprzedaży.
Czytaj więcej o sporcie w Łodzi:
Amerykanie gotowi do "Starcia Tytanów". Zapowiadają wygrane [zdjęcia]
ŁKS Łódź bez licencji na grę w I lidze!
Stadion Miejski w Łodzi: korty tenisowe ani drzewa nie przeszkodzą w budowie obiektu
MECZ Z PERSPEKTYWY PSA. Wizyta psów z Fundacji Labrador
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?