20 tys. zł kosztowało wyprodukowanie spotów z koszykarzem NBA Marcinem Gortatem, tyle samo wykonanie 20 tys. ulotek, 3 tys. plakatów i pięciu billboardów. Pozostałe - 36 tys. zł - przeznaczono na program profilaktyczny, który od września zostanie uruchomiony we wszystkich łódzkich gimnazjach.
- Wezmą w nim udział ludzie, którzy przeszli terapię w Monarze i opowiedzą o swoich doświadczeniach. Zorganizujemy także 15 koncertów hip-hopowych dla uczniów - mówi Magdalena Sosnowska, zastępca rzecznika prezydenta Łodzi.
Od środy obowiązują nowe przepisy, które zwiększają listę zakazanych substancji stosowanych w produkcji dopalaczy z 18 do 28.
Reklamy "na celebrytę" - Pismak przeciwko oszustom
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?