O tym, jak trudno wyrejestrować telefon stacjonarny w Telekomunikacji Polskiej, przekonał się syn naszej Czytelniczki Grażyny Wawrzyniak, mieszkanki Retkini.
- Moja mama przekazała aktem notarialnym mojemu synowi Mikołajowi mieszkanie - opowiada nasza Czytelniczka. - Był tam telefon, który nie był synowi potrzebny. Poszedł do TP wyrejestrować go. Wziął ze sobą akt notarialny i zaświadczenie ze spółdzielni mieszkaniowej, że jest nowym właścicielem lokalu. Pracownica telekomunikacji oznajmiła mu, że takie dokumenty nie wystarczą, a telefon wyrejestrować może tylko moja mama. Czy nasze przepisy są tak nieżyciowe, czy TP robi wszystko, by jak najdłużej zachować przy sobie klientów - zastanawia się mieszkanka Retkini.
- Telefon nie jest przypisany do mieszkania - wyjaśnia Barbara Górska, rzecznik prasowy TP w Warszawie. - Wyrejestrować może go tylko ta osoba, która zawarła z nami umowę.
Wskaźnik Bogactwa Narodów, wiemy gdzie jest Polska
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?