- Reklamacje butów to największy odsetek spraw, przy jakich mediujemy - mówi wojewódzki inspektor Marek Jacek Michalak. - Ogólnie w ciągu roku trafia do nas około 1000 wniosków reklamacyjnych; dzięki mediacjom na korzyść klienta rozpatrywanych jest ponad 70 procent.
Każdy łodzianin, którego reklamacja towaru lub usługi nie została uznana przez sprzedawcę lub firmę, może zgłosić się do inspekcji handlowej przy ul. Gdańskiej 38. Na miejscu wypełnia wniosek o mediację, do którego dołącza dokumentację reklamacyjną i dowód zakupu.
- Mediacje zazwyczaj kończą się z korzyścią dla klienta - mówi naczelnik wydziału ochrony konsumentów, Elżbieta Kozłowska.
Precz z Zielonym Ładem! - protest rolników w Warszawie
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?