Wykorzystanie rozwiązania, sprawdzonego m.in. we Francji czy Hiszpanii, proponuje wiceprzewodniczący łódzkiej Rady Miejskiej Czesław Telatycki.
- Restauracje i puby, które wejdą do programu, zostałyby oznaczone specjalnym logo, a miasto promowałoby je w swoich wydawnictwach - mówi Telatycki. Takie placówki są licznie odwiedzane przez młodzież wieczorami, a w godzinach 15-18 mogliby do nich przychodzić seniorzy. Miasto mogłoby je wyposażyć np. w szachownice, z których bezpłatnie by korzystali.
Reklamy "na celebrytę" - Pismak przeciwko oszustom
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?