Ranking szkół wyższych Wprost 2014. Politechnika Łódzka na siódmym miejscu, spadek UŁ
1 maja ruszyła kampania "Młodzi w Łodzi", która zachęca do studiowana w Łodzi. W całej Polsce pojawiło się 180 billboardów - w tym 50 Łodzi, 95 w regionie łódzkim, a 35 w ośrodkach akademickich w całej Polsce.
- Hasło przewodnie kampanii zakłada, że studenci i studentki z Łodzi pozdrawiają maturzystki i maturzystów z całej Polski, a tym samym pokazują, że Łódź to fajne miasto do studiowania – pozytywne, radosne, uśmiechnięte - informują autorzy kampanii.
Pomysłodawcy kampanii chcą przekonać wszystkich młodych ludzi, a przede wszystkim maturzystów, że warto studiować w Łodzi bo są tu świetne, dysponujące znakomitą kadrą wykładowców i nowoczesną infrastrukturą akademicką uczelnie, unikalny w skali kraju program "Młodzi w Łodzi" oraz niepowtarzalny klimat miasta akademickiego.
Zobaczcie tez filmik: "studiuj w Łodzi. WARTO!"
W ramach projektu "Młodzi w Łodzi", oprócz obecnie prowadzonej kampanii promocyjnej, zrealizowano już aplikację internetową – Kompetencjometr – Test Predyspozycji Zawodowych, wskazujący łódzkie uczelnie jako najlepsze miejsce do studiowania oraz łódzką grę komputerową Łódź Czelendż.
W drugiej połowie roku zaplanowano zorganizowanie eventów dla maturzystów w kilkunastu miastach regionu oraz wydanie informatora zachęcającego do studiowania w Łodzi.
Czytaj też:
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?