Prezydent Łodzi wyprowadzi się z Piotrkowskiej 104?
Zespół przeprowadzi audyt wszystkich budynków, w których pracują urzędnicy miejscy, oceni ich stan techniczny tych budynków i ewentualne koszty ich remontów, obecne koszty funkcjonowania, przeanalizuje wielkość pomieszczeń, także w kontekście liczby urzędników w nich pracujących. Goss przypomina historię zespołu który zajmował się wnioskami o 500+, do którego trzeba było "dotrudnić" urzędników, których upychano w ciasnych pomieszczeniach, co nie było komfortowe zarówno dla urzędników, jak i interesantów. - Gdy będą wyniki audytu, będziemy wiedzieć, czy opłaca się inwestować w remonty budynków, czy może lepiej wynająć od developera biurowiec i umieścić w nim wszystkie wydziały - mówi Łukasz Goss. - Jeśli opłacalny będzie wynajem, wówczas na oszczędnościach zyskuje budżet miasta i łodzianie, którzy wszystko załatwią w jednym miejscu, bez konieczności jazdy po całym mieście. Wtedy też zapadnie decyzja, co dalej z obecnym budynkiem urzędu przy Piotrkowskiej 104. Wiadomo na pewno, że zostanie w nim Rada Miejska. Co do pozostałych części, w grę wchodzić będzie wynajem lub sprzedaż. Ale zastrzegam, że na razie to pieśń przyszłości.CZYTAJ DALEJ NA NASTĘPNYM SLAJDZIE