To o 60 tys. zł mniej w porównaniu z poprzednim sezonem. Tak wynika z najnowszych statystyk opracowanych przez pracowników portu lotniczego.
W sezonie 2010/2011 zanotowano 66 dni, podczas których był potrzebny sprzęt techniczny i obsługa do prac zimowych (dla porównania w sezonie 2009/2010 było to 79 dni, a w 2008/2009 - 49 dni). Najbardziej pracowitym miesiącem okazał się grudzień, kiedy odnotowano 31 dni operacyjnych (w listopadzie było ich 7, w styczniu - 18, a w lutym - 10).
Na potrzeby zimowych prac zużyto około 43,5 tys. litrów oleju napędowego (w sezonie 2009/2010 było to 55,3 tys. litrów, a w 2008/2009 - prawie 30 tys. litrów). Wykorzystano poza tym niemal 25,8 tys. litrów płynu do odladzania samolotów (w sezonie 2009/2010 - 27,1 tys. litrów).
Reklamy "na celebrytę" - Pismak przeciwko oszustom
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?