Spotkanie trwało dwie godziny i poświęcone było w głównej mierze omówieniu dwóch podpunktów:
- kto i jak ma określić natężenie ruchu - związane jest to z prawdopodobnym rozwojem komunikacji rowerowej w Łodzi, a szerokość drogi uzależniona od natężenia ruchu. W tej kwestii nie zawarliśmy porozumienia, ponieważ żadna ze stron nie miała pomysłu na to, jak i kto miałby to zrobić. Sprawę odłożono na następne spotkanie;
- wysokość krawężnika na skrzyżowaniu na drodze rowerowej - bardzo ważny temat, biorąc pod uwagę, że jest jednym z ważniejszych czynników, który odstrasza rowerzystów (głównie na rowerach miejskich i rowerach z cienkimi oponami) od jazdy i mający ogromny wpływ na komfort przemieszczania się.
Ustalono, że: zaleca się, aby wysokość progów i uskoków wynosiła 0 mm - dopuszczalne odchylenie od normy to 0,5 cm
Spotkanie zakończono na prośbę ZDiT, na punkcie 4.2.5.
Następne spotkanie zaplanowane na 23.01.2009 godz. 16:30, będzie dotyczyło omówieniu punktu 6.
Normy Rowerowe mówią o projekcje standardów technicznych dla tras rowerowych w Łodzi. Informacje o Normach Rowerowych można znaleźć na stronie **
Rowerowa Łódź**.
MM Łódź patronuje:
MMŁódź poleca: |
Od redakcji: Przypominamy, że każdy z Was może zostać dziennikarzem obywatelskim serwisu MM Moje Miasto! Zachęcamy Was do zamieszczania artykułów oraz nadsyłania zdjęć z ciekawych wydarzeń i imprez. Piszcie też o tym, co Wam się podoba, a co Wam przeszkadza w naszym mieście. Spróbujcie swych sił w roli reporterów obywatelskich eMeMki! Pokażcie innym to, co dzieje się wokół Was. Pokażcie, czym żyje Miasto.
Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?