6 z 7
Poprzednie
Następne
Miasto Łódź promuje Kartę Łodzianina hasłem "J***ć biedę!". To "Obrzydliwy film, skierowany przeciw dużej części łodzian"
W UMŁ panuje jednak kompletnie odmienny nastrój po emisji klipu.
Ta reklama nikogo nie obraża, choć pewnie nie wszystkim musi się podobać komentuje Łukasz Goss, dyrektor Biura Promocji i Nowych Mediów w UMŁ - Rafał Pacześ to najbardziej popularny stand-uper w Polsce, a wykorzystany w kampanii slogan to jego znak rozpoznawczy. Jest łodzianinem, wychował się w na Starym Polesiu i jak sam mówi, w jego domu "nigdy się nie przelewało". Wiele swoich skeczów kończy właśnie taką puentą i sam Pacześ tłumaczy, że tym hasłem życzy wszystkim "żeby byli bogaci, żeby im też w życiu się udało, tak jak jemu". Jego zaangażowanie w kampanię promująca kartę łodzianina miało pokazać, że nawet tak popularny celebryta chętnie korzysta z dużych rabatów oferowanych przez Kartę Łodzianina
CZYTAJ DALEJ >>>