Klienci Makro Cash and Carry od wczoraj robią zakupy w zmodernizowanej hali. Przebudowa trwała pół roku, jej koszt wyniósł 31 mln zł.
W całej hali wymieniono regały, urządzenia chłodnicze, oświetlenie. - Zwiększyliśmy powierzchnię hali o ok. 600 m kw., głównie w jej części ze świeżą żywnością. Dział mięsny jest trzykrotnie większy, oferujemy więcej warzyw i owoców. Dzięki zainstalowaniu akwariów z morską wodą, oferujemy żywe kraby, homary i langusty. Otworzyliśmy działy - pieczywo i kosmetyki, a w nowej piwnicy win jest ich 1000 rodzajów - mówi Andrzej Słodki, rzecznik Makro Cash and Carry w Warszawie.
- Z centrum handlu hurtowego zmieniliśmy się w centrum rozwiązań biznesowych. Klienci, którzy chcą rozpocząć działalność gospodarczą, znajdą u nas profesjonalny sprzęt do produkcji gastronomicznej - dodaje Beata Polit, dyrektor Makro.
Makro Cash and Carry, pierwsza wielkopowierzchniowa placówka handlowa w Łodzi, obsługuje 68 tysięcy firm branży gastronomicznej w regionie łódzkim.
Strefa Biznesu: RPP zdecydowała ws. stóp procentowych? Kiedy obniżka?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?