W poniedziałek przez pięć godzin łódzkie urzędniczki pod bacznym okiem trzech specjalistek od kreowania wizerunku, w godzinach pracy, dowiadywały się w jaki sposób powinny się malować i w co ubierać, aby sprawiać miłe i pozytywne wrażenie na petentach.
Panie urzędniczki dowiedziały się , w jakich kolorach jest im do twarzy, a także poznały tajniki codziennego makijażu.
Zdaniem Renaty Borkowskiej–Kubik, rzecznik ZDiT, dyrekcja urzędu chce stworzyć mieszkańcom Łodzi profesjonalne biuro obsługi klienta , a to wystarczający powód, aby wysłać urzędniczki na kurs, który kosztował 2 tyś złotych i odbył się już po raz drugi.
W planach jest także coś dla pracowników urzędu płci męskiej. Panowie zostaną wysłani na szkolenie z zakresu poprawy wizerunku. Poza tym wszyscy urzędnicy, którzy mają kontakt z klientem będą uczestniczyć w szkoleniach z komunikacji interpersonalnej.
Zastanawiające jest, czy pracownikom uczestniczącym w szkoleniach, zdobyta wiedza będzie przydatna w wyjaśnianiu klientom, czemu Zarząd Dróg i Transportu nie zajmuje się łódzkimi drogami dziurawymi jak ser szwajcarski...
MM Łódź patronuje:
MMŁódź poleca: |
Od redakcji: Przypominamy, że każdy z Was może zostać dziennikarzem obywatelskim serwisu MM Moje Miasto! Zachęcamy Was do zamieszczania artykułów oraz nadsyłania zdjęć z ciekawych wydarzeń i imprez. Piszcie też o tym, co Wam się podoba, a co Wam przeszkadza w naszym mieście. Spróbujcie swych sił w roli reporterów obywatelskich eMeMki! Pokażcie innym to, co dzieje się wokół Was. Pokażcie, czym żyje Miasto.
Piknik motocyklowy w Zduńskiej Woli
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?