Święto Łodzi 2012 w całości po łódzku |
Jedna z trzech kampanii reklamowych - o wartościach 250 000, 150 000 oraz 100 000 zł była stawką w konkursie, który Grupa TVN organizuje podczas swoich corocznych konferencji.
W konkursie wiedzy i umiejętności wzięły udział reprezentantki Urzędu Miasta Łodzi z Biura Promocji, Turystyki i Współpracy z Zagranicą: Agnieszka Pietrzak i Aleksandra Kwiecień, które zdobyły najwyższą ilość punktów i wygrały pierwszą nagrodę w postaci kampanii promującej miasto o wartości 250 000 zł.
Kampania będzie zrealizowana na antenach oraz portalach Grupy TVN do końca 2012 roku.
Konferencja miała miejsce w dniach 20-21 kwietnia i dotyczyła zastosowania nowych narzędzi komunikacji marketingowej, zasad marketingu miejsc oraz prezentacji światowych trendów w dziedzinie mediów.
Czytaj codziennie: MMLodz.pl/Wiadomości
Egzamin gimnazjalny z MM Łódź: egzamin gimnazjalny 2012 matematyczno-przyrodniczy | egzamin gimnazjalny 2012 humanistyczny | egzamin gimnazjalny 2012 język: angielski, niemiecki, rosyjski |
Polecamy na MM Łódź Derby Łodzi 2012| Student na rowerze | Kolory ulic Łodzi | Konkursy | Widzew Łódź | ŁKS Łódź|PKP - rozkład jazdy| Karaoke w Łodzi| Auto Radar |
echodnia.eu Świętokrzyskie tulipany
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?