9 z 11
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
W przypadku zakupów internetowych sprawa jest jasna. Klient...

Kupujesz - masz swoje prawa. Nie daj się oszukać w sklepie!

„Zwrotów nie przyjmujemy” czy to zgodne z prawem?

W przypadku zakupów internetowych sprawa jest jasna. Klient ma 14 dni od daty zakupu towaru na zwrot, bez podania przyczyny. Zwrot to nie to samo co reklamacja. Zwroty towarów nie są obowiązkiem sklepów stacjonarnych.
Sklep może odmówić przyjęcia zwrotu jeśli:
- towar jest w stanie naruszonym, uniemożliwiającym dalszą sprzedaż
- sklep nie posiada regulaminu zwrotu
- sprzedawca poinformował nas przy zakupie, że towar nie podlega zwrotowi
- zwrot nie jest reklamacją

Dlatego warto uważać przy szalonych zakupach wyprzedażowych lub zakupach ubrań czy dodatków „na prezent”. Zawsze może się okazać, że produkt kupiony jednak nie pasuje, nie przypadł do gustu. W niektórych przypadkach trudno o zwrot takich prezentów.

Zobacz również

Tłumy kibiców w największej strefie kibica w Rzeszowie! [ZDJĘCIA]

Tłumy kibiców w największej strefie kibica w Rzeszowie! [ZDJĘCIA]

Gigantyczny pożar zabytkowego pustostanu. Na miejscu aż 11 zastępów strażaków

Gigantyczny pożar zabytkowego pustostanu. Na miejscu aż 11 zastępów strażaków

Polecamy

Zostań superbohaterem i ratuj ludzkie życie! To musisz wiedzieć o oddawaniu krwi

Zostań superbohaterem i ratuj ludzkie życie! To musisz wiedzieć o oddawaniu krwi

Rusza piąta edycja akcji „Otwórz się na pomoc”. Tym razem stawiamy na emocje!

Rusza piąta edycja akcji „Otwórz się na pomoc”. Tym razem stawiamy na emocje!

Wydarzenie Perspektywy Women in Tech Summit 2024 zainaugurowane przez Barbarę Nowacką

Wydarzenie Perspektywy Women in Tech Summit 2024 zainaugurowane przez Barbarę Nowacką