Co to będzie? Może gadżet promocyjny, może instalacja, która stanie gdzieś w mieście, może niestandardowa akcja, jak przemalowanie lub przebranie pomników, może komiks, który zaatakuje nas w tramwajach i autobusach? Możliwości są nieograniczone. Współautorem zadania jest urząd miasta. Urzędnikom zależy, by mieszkańcy zaangażowali się w życie miasta, uwierzyli, że Łódź jest kreatywna i zaprzyjaźnili się z nowym logo.
W Łodzi odbywa się jedna z kilku kategorii konkursu - design. Niewykluczone, że w kolejnych latach Young Creatives zawita do Łodzi ze wszystkimi kategoriami (m.in. film, PR, media, print) oraz finałową galą.
Zwycięski projekt poznamy w kwietniu na finałowej gali w Warszawie. Miasto będzie miało prawo go wykorzystać. Duet najlepszych twórców reklamy pojedzie na międzynarodowy konkurs Cannes Lions. Będą tam rywalizować z kolegami z branży z całego świata.
NORBLIN EVENT HALL
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?