Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Konkurs Young Creatives w Łodzi

Katarzyna Chmielewska
Do Łodzi zjechali twórcy branży reklamowej
Do Łodzi zjechali twórcy branży reklamowej fot. Jakub Pokora
Young Creatives to najbardziej prestiżowy konkurs dla młodych twórców z branży reklamy i komunikacji. Do Łodzi przyjechało dziesięć dwuosobowych zespołów z najlepszych agencji reklamowych w Polsce. Uczestnicy konkursu mają nie więcej niż 28 lat. W poniedziałek usłyszeli zadanie, na którego realizację mają 24 godziny. Muszą stworzyć coś, co będzie się wpisywać w nową indentyfikację wizualną Łodzi i pomoże polubić miasto.

Co to będzie? Może gadżet promocyjny, może instalacja, która stanie gdzieś w mieście, może niestandardowa akcja, jak przemalowanie lub przebranie pomników, może komiks, który zaatakuje nas w tramwajach i autobusach? Możliwości są nieograniczone. Współautorem zadania jest urząd miasta. Urzędnikom zależy, by mieszkańcy zaangażowali się w życie miasta, uwierzyli, że Łódź jest kreatywna i zaprzyjaźnili się z nowym logo.

W Łodzi odbywa się jedna z kilku kategorii konkursu - design. Niewykluczone, że w kolejnych latach Young Creatives zawita do Łodzi ze wszystkimi kategoriami (m.in. film, PR, media, print) oraz finałową galą.

Zwycięski projekt poznamy w kwietniu na finałowej gali w Warszawie. Miasto będzie miało prawo go wykorzystać. Duet najlepszych twórców reklamy pojedzie na międzynarodowy konkurs Cannes Lions. Będą tam rywalizować z kolegami z branży z całego świata.

od 7 lat
Wideo

NORBLIN EVENT HALL

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na lodz.naszemiasto.pl Nasze Miasto