Wystarczy, że napiszecie Jak przekonalibyście "Siarę" do zgolenia brody, a swoje krótkie przemyślenia, wraz ze swoimi danymi (imię, nazwisko) wyślecie na adres e-mail: [email protected], w temacie wpisując Konkurs - Wilkinson. Najbardziej kreatywne odpowiedzi nagrodzimy zestawami Wilkinson.
Do wygrania są trzy zestawy składające się z najnowszych maszynek dla kobiet o zapachu kokosa Xtreme3 Coconut Dream oraz najnowszych maszynek dla mężczyzn Xtreme3 Refresh o zapachu mentolu.
Konkurs potrwa do 3 czerwca do godziny 14:00. O wygranej zwycięzcy zostaną powiadomieni drogą mailową.
Życzymy powodzenia!
Bierzesz udział w konkursie, akceptujesz jego Regulamin
*****
Znany producent maszynek i kosmetyków do golenia chce przekonać Janusza "Siarę" Rewińskiego do zgolenia brody i przekonania się, że golenie może być przyjemne! Satyryk stawia jeden warunek – Wilkinson musi zgromadzić imponującą liczbę fanów akcji. Szukaj ekip Wilkinson w centrum miasta i przyłącz się do akcji!
Od 2 do 3 czerwca br. przedstawiciele firmy Wilkinson będą namawiać mieszkańców Łodzi do poparcia akcji Cała Polska goli "Siarę"! Wilkinson chce nakłonić Janusza „Siarę” Rewińskiego do niemożliwego – zgolenia noszonej od 30 lat brody i przekonania się, że golenie może być przyjemne! "Siara" obiecał przemyśleć propozycję. Warunek jest jeden – Wilkinson musi zgromadzić imponującą liczbę fanów.
Ekipy Wilkinson, zachęcające do przyłączenia się do akcji, będzie można spotkać na głównych ulicach Łodzi. Co ciekawe, poprzeć akcję będzie można od razu logując się do Facebooka na specjalnym tablecie, który będzie miał ze sobą przedstawiciel firmy Wilkinson. Dodatkowo, każdy mieszkaniec Łodzi będzie mógł osobiście przekonać się, że golenie może być przyjemne. Ekipy Wilkinson będą zachęcać do przyłączenia się do akcji rozdając najlepszą jednoczęściową maszynkę Wilkinson - Xtreme3 Sensitive.
"Mamy nadzieję, że fani przyłączą się do akcji na naszym fanpage’u i wspólnie uda nam się namówić "Siarę" do zgolenia brody. Jeżeli odniesiemy sukces, przekonamy ludzi, że golenie może być przyjemne… nawet dla brodaczy"– dodaje Beata Kozieł, Senior Brand Manager Wilkinson.
Głosy poparcia są zbierane na:
www.facebook.com/WilkinsonPolskaNORBLIN EVENT HALL
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?