- Usłyszałem, że... w sklepie nie ma telefonu - mówi pan Piotr.
- Mogę podać numer komórki, ale i tak nikt jej nie odbierze - tłumaczyła pracownica Manufaktury. - Nie ma dnia, byśmy nie mieli skarg od klientów, którzy nie mogą dodzwonić się do tego sklepu. Dlatego wolę w ogóle nie podawać numeru, żeby nikogo nie denerwować.
Po wielokrotnych próbach udało nam się jednak dodzwonić do Electro World.
- Telefon odbieram w miarę możliwości - mówi pracownica sklepu. - Zwolniono u nas wiele osób, a pracy mamy tyle samo; przyjmuję reklamacje, rozładowuję towar, obsługuję klientów i jednocześnie muszę odbierać telefony.
Próbowaliśmy dowiedzieć się czegoś w biurze obsługi klienta EW (to jedyny numer podany na stronie internetowej sieci), ale ono zajmuje się wyłącznie sprzedażą przez internet.
- Jesteśmy zewnętrzną firmą, świadczącą usługi dla Elektro World - mówi Agata Góraś, pracownica BOK. - Do nas też telefonują klienci, którzy nie mogą dodzwonić się do sklepów EW, nie tylko w Łodzi, ale nie jesteśmy w stanie im pomóc.
Jedyną działającą formą komunikacji z dyrekcją sieci EW jest... internetowy formularz kontaktowy (znajduje się na stronie EW). Po kilku godzinach otrzymaliśmy odpowiedź, że w firmie EW problemów z komunikacją między klientami a pracownikami nie ma, telefony w sklepach są czynne, a ten, kto się nie dodzwoni, może napisać maila.
Strefa Biznesu: Rewolucyjne zmiany w wynagrodzeniach milionów Polaków
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?