Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Finał akcji Kup pluszaka dla dzieciaka. 2300 maskotek trafiło do łódzkich karetek

opr.wm
Finał akcji Kup pluszaka dla dzieciaka. 2300 maskotek trafiło do łódzkich karetek
Finał akcji Kup pluszaka dla dzieciaka. 2300 maskotek trafiło do łódzkich karetek fot: materiały prasowe
Do łódzkich karetek pogotowia przekazanych zostało blisko 2300 maskotek zebranych podczas akcji „Kup pluszaka dla dzieciaka”. Akcja organizowana przez IKEA Łódź odbyła się już po raz piąty.

2300 pluszowych maskotek zebranych podczas akcji „Kup pluszaka dla dzieciaka” trafiło właśnie do łódzkich karetek pogotowia. Będą jeździć wraz z lekarzami i ratownikami medycznymi do dzieci chorych lub poszkodowanych w wypadkach.

Dagmara Kapitułka-Wojdak, Marketing Manager IKEA Łódź powiedziała: - Już po raz piąty, dzięki zaangażowaniu naszych klientów możemy wesprzeć maluchy, które uległy nieszczęśliwemu wypadkowi lub z powodu choroby wymagają interwencji pogotowia. To dla nas ogromna radość, że jest tylu ludzi otwartych na potrzeby innych. Cieszy nas także, że w tym roku w akcję zaangażowało się tak wielu ambasadorów, którzy nagrywając bajki lub pisząc piosenki, wsparli potrzebujące maluchy

W piątej edycji akcji „Kup pluszaka dla dzieciaka” uczestniczyli aktor Kamil Maćkowiak, wokalista Jakub Koźba z zespołu Power of Trinity, wokalistka Monika Kuszyńska, projektantka Natalia Jaroszewska oraz członkowie zespołu Rambo Jet, łódzkie media, a przede wszystkim łodzianie, którzy zaangażowali się w akcję całym serem.

Pracownicy pogotowia zapewniają, że pluszaki są prawdziwym wsparciem także dla nich. Ułatwiają kontakt z dzieckiem, przełamując bariery spowodowane jego strachem i cierpieniem.

Bogusław Tyka, Dyrektor Naczelny Wojewódzkiej Stacji Ratownictwa Medycznego w Łodzi podkreśla: - Pluszaki w naszych karetkach spełniają podwójną rolę – wspierają dzieci oraz ułatwiają lekarzowi dotarcie do malucha. Najmłodszym pacjentom trzeba bowiem poświęcić szczególną uwagę i zadbać o to, aby w tak ciężkiej sytuacji, w jakiej się znaleźli, nie czuli się samotni i opuszczeni” – powiedział.

Zakończona właśnie akcja miała podwójne wsparcie. Dzięki zespołowi Rambo Jet powstała piosenka „Tutaj i teraz” oraz teledysk, w którym udział wzięli członkowie zespołu, rozśpiewane dzieci, a także najważniejsi bohaterowie – pluszaki. Utwór mówiący o wierze, nadziei oraz zwykłych gestach, które dzięki zaangażowaniu wielu ludzi mają ogromną moc, już od 10 listopada 2013 roku zachęcał do przekazania maskotki.
Z kolei 6 grudnia 2013 roku swoją premierę miał audiobook z bajkami gwiazd „Każdy pluszak to historia”. Swoje opowieści nagrali na nim między innymi Jakub Koźba z zespołu Power of Trinity oraz Kamil Maćkowiak. Limitowana płyta trafiała do osób, które w okresie trwania akcji kupiły pluszaka i wrzuciły do domku ustawionego za kasami IKEA Łódź. IKEA chcąc zachęcić do kultywowania pięknej tradycji słuchania bajek udostępniła audiobook także na stronie internetowej www.pluszakidlaedukacji.pl.

Jak podkreślają przedstawiciele IKEA Łódź akcja nie udałaby się bez zaangażowania łódzkich mediów, które ją nagłośniły, a przede wszystkim bez drobnych gestów łodzian, którzy przekazując pluszowe zabawki, przekazali dzieciom dużo więcej – uśmiech, radość i oparcie w trudnych chwilach.

od 7 lat
Wideo

Jak czytać kolory szlaków turystycznych?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na lodz.naszemiasto.pl Nasze Miasto