Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Centrum Telefonicznej Obsługi Klienta Plus GSM rozpoczęło pracę w Łodzi

Markos
Fot: Wojciech Markos Markiewicz
Fot: Wojciech Markos Markiewicz
Dziś na ul. Traktorowej rozpoczęło działalność Centrum Telefonicznej Obsługi Klienta sieci Plus GSM. Jest to już trzecie Call Center tej sieci – pierwsze dwa mieszczą się w Warszawie.

Dziś na ul. Traktorowej rozpoczęło działalność Centrum Telefonicznej Obsługi Klienta sieci Plus GSM. Jest to już trzecie Call Center tej sieci – pierwsze dwa mieszczą się w Warszawie. Łódzkie centrum jest pierwszą tego typu placówką Plus GSM zlokalizowaną poza stolicą. Plus GSM jest pierwszym z operatorów telefonii komórkowej w Polsce, który uruchomił Centrum Telefonicznej Obsługi Klienta poza Warszawą. Przypomnijmy, że również w Łodzi, również na Teofilowie swoje Call Center buduje Polska Telefonia Cyfrowa sp. z o.o. – operator sieci Era.

Na uroczyste otwarcie Centrum przybył premier Leszek Miller, który symbolicznym kliknięciem myszki rozpoczął przyjmowanie połączeń od abonentów Plusa w łódzkim Centrum. Na uroczystości byli obecni również wojewoda Krzysztof Makowski, prezydent Łodzi Krzysztof Jagiełło oraz Jarosław Pachowski – Prezes Zarządu, Dyrektor Generalny Polkomtel S.A.

- Prace koncepcyjne nad rozwojem struktury Centrów Telefonicznej Obsługi Klienta sieci Plus GSM rozpoczęliśmy w połowie 2001 r – powiedział Jarosław Pachowski, Prezes Zarządu, Dyrektor Generalny Polkomtel S.A. - Rozważaliśmy kilka wariantów rozwoju Biura Obsługi Klienta. Po przeprowadzeniu licznych symulacji znaleźliśmy rozwiązanie, które łączy możliwość lepszej obsługi naszych klientów z realizacją bardzo ważnych celów społecznych. Dzięki nowej inwestycji Polkomtel S.A., już od 2 września br. zatrudnionych zostało 28 absolwentów szkół wyższych z terenu Łodzi i okolic, a docelowo w nowo powstałym Centrum Telefonicznej Obsługi Klienta pracę znajdzie 150 osób, w tym też osoby niepełnosprawne ruchowo.

Budynek przy ul. Traktorowej, w którym mieści się trzecie Centrum Telefonicznej Obsługi Klienta Plus GSM, został gruntownie zmodernizowany. Nowa siedziba jest w pełni przystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Ma odpowiednio przystosowane stanowiska pracy, podjazdy oraz toalety umożliwiajce bezpieczne i wygodne funkcjonowanie każdemu pracownikowi Centrum. W trakcie budowy jest też specjalna winda, z której bez problemów będą mogli korzystać niepełnosprawni.

- Łódź od początku uważana była za naturalną, choć nie jedyną alternatywę lokalizacji w Warszawie - mówi Artur Waśk, dyrektor ds. obsługi klientów i rozwoju CRM Plus GSM. W analizie uwzględnialiśmy szereg elementów: koszty budowy, adaptacji odpowiedniej klasy powierzchni biurowych, koszt dzierżawy, bądź rozbudowy infrastruktury sieci przesyłowej, sytuację makroekonomiczną w regionie, stopę bezrobocia, dostępność wykształconych kandydatów do pracy w BOK.
(Łódź "pokonała" m.in. Gdańsk, Warszawę, Kielce i Radom – red.)

Każdy konsultant pracujący w Centrum Telefonicznej Obsługi Klienta sieci Plus GSM udziela dziennie od kilkudziesięciu do ponad stu porad. Użytkownicy najczęściej zadają pytania dotyczące usług, zasięgu sieci, możliwości użytkowania telefonu poza granicami kraju, rodzajów planów taryfowych oraz sieci sprzedaży.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na lodz.naszemiasto.pl Nasze Miasto