Tomasz Piotrowski, p.o. dyrektor biura prezydenta Łodzi mówi, że będzie to kampania wizerunkowa łodzi. Ma wywołać pozytywne skojarzenia. Na billboard pokazane będzie to, z czego łodzianie mogą być dumni, czyli duże wydarzenia muzyczne. Chodzi o to, aby pokazać, że warto przyjechać do Łodzi na koncert, przenocować w hotelu czy zjeść obiad w łódzkiej restauracji.
Billboardy będą reklamować Łódź
Kampania ma być skierowana zarówno do ludzi młodych, jak i do starszej publiczności.
Dyrektor Piotrowski informuje, że w czwartek zapadnie decyzja, pod jakim hasłem zaprezentowana będzie kampania. Mamy do wyboru dwa równie dobre hasła.
Billboard zawisną w Warszawie, Poznaniu, Krakowie i Gdańsku. Plakaty mają się pojawić 15 maja i reklamować Łódź przez miesiąc, do 15 czerwca. Billboardy pojawią się w centrum miast, na osiedlach akademickich i przy stadionach.
Jak czytać kolory szlaków turystycznych?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?