Kawalerka marzeń zlokalizowana jest w samym sercu Gdańska. Kto zostanie właścicielem, tego nie wiadomo. Pewne jest, że musi mieć gruby portfel, a w nim prawie 2 mln złotych. Luksusowy apartament ma najwyższą cenę spośród kawalerek w serwisie Otodom.pl, jakie obecnie można znaleźć w woj. pomorskim. Oferta pochodzi z lutego 2024 r. Zobacz, jak to mieszkanie prezentuje się na zdjęciach.
Reklamy sprzed 100 lat. Czym zajmowali się ówcześni spece od marketingu? Reklama jest dźwignią handlu - wiadomo to nie od dziś. Prześledziliśmy ogłoszenia z XIX wieku i początku XX wieku. Wiele dzisiaj wzbudza uśmiech (zachowana oryginalna pisownia). Zobaczcie, co reklamowano 100 lat temu. To marketing retro.
Nadchodzące wybory samorządowe to doskonała okazja dla mieszkańców, aby poznać i wybrać do władz osoby, które dobrze rozumieją problemy lokalnych środowisk. Poznając wcześniej plany i priorytety poszczególnych kandydatów, łatwiej będzie zmierzyć się z konkretnymi wyzwaniami po wyborach. Aktywni mieszkańcy, którzy wspólnie z samorządem chcą podejmować ważne lokalne sprawy, mogą liczyć na wsparcie Fundacji Batorego w ramach akcji Masz Głos. Zgłoszenia grup mieszkańców lub organizacji społecznych są przyjmowane do 16 lutego.
W 2024 roku, dynamika rynku pracy i oczekiwania pracowników nadal ewoluują, kształtując nowe trendy w Employer Brandingu. Firmy coraz częściej zdają sobie sprawę z kluczowej roli, jaką odgrywa marka pracodawcy w przyciąganiu i utrzymaniu najlepszych talentów. O jakich trendach mowa oraz jak je realizować? Philip Morris dając zatrudnienie ok. 7 000 osobom w Polsce, słucha pracowników oraz wprowadza rozwiązania skrojone na miarę ich potrzeb, skutecznie przy tym realizując swoją strategię z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi.
40-latek poszukiwany przez policję listem gończym za internetowe oszustwa mając nadzieję, że uniknie odpowiedzialności przyjechał do Polski po czteroletnim pobycie za granicą i wpadł. Został zatrzymany w jednym z łódzkich mieszkań przez zduńskowolskich kryminalnych.
W 2024 roku, dynamika rynku pracy i oczekiwania pracowników nadal ewoluują, kształtując nowe trendy w Employer Brandingu. Firmy coraz częściej zdają sobie sprawę z kluczowej roli, jaką odgrywa marka pracodawcy w przyciąganiu i utrzymaniu najlepszych talentów. O jakich trendach mowa oraz jak je realizować? Philip Morris dając zatrudnienie ok. 7 000 osobom w Polsce, słucha pracowników oraz wprowadza rozwiązania skrojone na miarę ich potrzeb, skutecznie przy tym realizując swoją strategię z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi.
Województwo Łódzkie, znane z bogatej historii przemysłowej i kulturalnej, od lat przyciąga uwagę swoją dynamiką i różnorodnością. Jednak w codziennym pędzie życia, często zapominamy o ważnym aspekcie naszego bytu – o własnym zdrowiu i dobrostanie psychicznym. W tych szybkich czasach, dbanie o siebie staje się coraz bardziej istotne, a wraz z tym pojawia się pytanie: jak możemy zadbać o siebie w województwie Łódzkim?