12 października rozpoczyna nadawanie "n", platforma cyfrowa nowej generacji grupy ITI. W ofercie programowej znalazł się kanał "nsport", program informacyjno-publicystyczny o charakterze sportowym.
Stworzenie nowoczesnego studia "nsport" kosztowało trzy miliony euro.
Szefowie nowej platformy cyfrowej zaproponowali ŁKS i kilku innym klubom piłkarskiej ekstraklasy, by zgodziły się na tworzenie programów o codziennym funkcjonowaniu futbolowych zespołów.
Właściciel piłkarskiej spółki ŁKS osiągnął już wstępne porozumienie z kanałem "nsport", ale jak zapewnia rzecznik klubu Marcin Durasik, nie podpisano jeszcze stosownych dokumentów.
Świątek w finale turnieju w Rzymie!
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?