Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Z łódzkiego Hiltona zniknie reklama "Watahy"

Redakcja
Internauci krytykują zawieszenie baneru, który zasłonił efektowną elewację hotelu DoubleTree by Hilton. Reklama zostanie usunięta przed końcem października.

Na początku października na frontowej ścianie hotelu DoubleTree by Hilton można było zauważyć pracowników na linach. Alpiniści nie czyścili jednak elewacji, a naklejali ogromną reklamę serialu "Wataha".

Olbrzymi baner skutecznie zasłonił scenę z filmu "Zakazane piosenki", którą odwzorowano na szklanej elewacji hotelu. Od początku października na łodzian przejeżdżających al. Mickiewicza, zamiast aktorów z filmu Leonarda Buczkowskiego, patrzą twarze Leszka Lichoty i Bartłomieja Topy - odtwórców głównych ról w najnowszej produkcji HBO.


Hotel Centrum został zamknięty. Niedługo rozbiórka


Instalacja reklamy wzbudziła mieszane uczucia wśród internautów. W komentarzach przeważała krytyka. - To sa jakies jaja. Była fajna elewacja a jest reklama. Żenujace. (...) To nie jest dobry hotel. To jest słup reklamowy - pisze Panajew w grupie "Przenosimy stolicę do Łodzi" na facebooku.

Inni internauci podchodzą do sprawy bardziej humorystycznie. - Widać znudziła im się już elewacja z jednym filmem i teraz stawiają na produkcje zagraniczne. ("Wataha" jest produkcją polską - przyp. red.). Większość komentarzy utrzymana jest jednak w negatywnym tonie. - Niedługo nie będzie się pytało przyjezdnych 'w którym hotelu się zatrzymałeś?' tylko 'pod jaką reklamą mieszkasz? - stwierdza Konrad.

Pod zdjęciem reklamy "Watahy" znalazły się także pozytywne reakcje. - Mnie się podoba pomysł pod warunkiem, ze ograniczą się do reklamy filmów - pisze pan Krzysztof.

O komentarz do sprawy poprosiliśmy przedstawicieli DoubleTree by Hilton. Okazuje się, że pod koniec października reklama "Watahy" zniknie z fasady hotelu. - Baner pojawił się na budynku przy okazji konferencji Polskiej Izby Komunikacji Elektronicznej, którą gościliśmy w dniach 7-9 października - mówi Łukasz Myszka, PR Manager grupy Toya, właściciela hotelu. - Stacja HBO była jednym z głównych partnerów wydarzenia.

Reklama serialu zniknie z elewacji hotelu najpóźniej do końca października. - Była to jednorazowa akcja okolicznościowa. Scena z "Zakazanych piosenek" to symbol DoubleTree by Hilton w Łodzi którym się szczycimy. Jeśli w przyszłości będziemy ją zasłaniać to w drodze wyjątku i przy bardzo ważnych okazjach - dodaje Myszka.

Adam Tubilewicz

od 12 lat
Wideo

Bohaterka Senatorium Miłości tańczy 3

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na lodz.naszemiasto.pl Nasze Miasto