Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Młodzi z Łodzi nagrodzeni za własny biznes

Redakcja
Klubokawiarnia czy księgarnia internetowa. 10 najlepszych ...
Klubokawiarnia czy księgarnia internetowa. 10 najlepszych ... Daniel Siwak
Klubokawiarnia czy księgarnia internetowa. 10 najlepszych pomysłów na biznes nagrodził łódzki magistrat w ramach programu "Młodzi w Łodzi".
Klubokawiarnia Kawalerka - nowe miejsce na kulturalnej mapie Łodzi stworzone przez dwóch 19-latków

Dzisiaj (19 czerwca) w Urzędzie Miasta Łodzi nastąpiło rozstrzygnięcie 4. edycji konkursu "Młodzi w Łodzi - Mam Pomysł na Biznes". Z blisko 100 zgłoszeń kapituła do ostatniego etapu wytypowała 27 biznesplanów, aby ostatecznie 10 z nich nagrodzić.

- W tym roku zgłoszone prace były bardzo dobre. Żałuję, że nie można było nagrodzić wszystkich - komentuje Agnieszka Sińska, dyrektor Biura Rozwoju Przedsiębiorczości i Miejsc Pracy w Urzędzie Miasta Łodzi.

Takiej ilości zgłoszeń nie ma się co dziwić, ponieważ coraz częściej młodzi ludzie biorą sprawy we własne ręce i zamiast pracować w korporacjach, pracują na własny rachunek. O tych wszystkich wspominała w swoim wystąpieniu prezydent Łodzi. - Mam nadzieję, że przy naszej pomocy państwa działalność szybko zaowocuje sukcesami. Życzę wszystkim pomyślności - mówiła Hanna Zdanowska.

W tym roku nagrody główne Prezydenta Miasta Łodzi trafiły do podmiotów z branży gastronomicznej i reklamowej. W kategorii ogólnej 10 tys. złotych trafiło do klubokawiarni "Różowe Okulary", która rozpoczęła działalność całkiem niedawno.

- Na samym początku spotkało nas wiele przeciwności, bo zostaliśmy zasłonięci rusztowaniem, ale dziś ono znikło, dostaliśmy nagrodę. Jest dobrze. A sama nagroda motywuje do tego, aby zmieniać Łódź - opowiada Joanna Werner, współwłaścicielka lokalu.

W kategorii dla studentów pagodę w postaci 10 tys. złotych otrzymała firma Backlight studenta Łódzkiej Filmówki, która zajmuje się tworzeniem reklamowo-informacyjnych kasetonów pooświetlanych.

- Ponieważ jako fotograf wiem, że obraz jest bardzo ważny staram się, aby moje produkty były najwyższej jakości i cieszyły oko. To w reklamie jest przecież najważniejsze - tłumaczy Bartłomiej Talaga.

Jednak młoda firma, szczególnie ta dopiero co rozwijająca się, potrzebuje tak zwanego dobrego pijaru. Jak to wygląda wśród młodych przedsiębiorców? - Mam wrażenie, że jeszcze wiele firm z tego nie korzysta, a młoda firma wyróżniająca się spośród innych, powinna takie wsparcie na samym początku uzyskać - uważa Przemysław Witkowski z agencji 3PR.

Pozostałe wyróżnienia otrzymali jeszcze: Marta Rutkowska ("Trylogia" - naturalna pielęgnacja włosów), Wojciech Skoczylas (biżuteria "Lukato"), Oksana Świątek (biuro doradcze "Młoda Moda na wschód), Magdalena Tomczyk i Aleksandra Goździk-Perczyńska (aplikacja komórkowa "In my box"), Artur Gmerek (centrum szkoleniowe "Automatyk"), Karol Sułek (księgarnia internetowa), Bartosz Piotrowicz (sprzedaż egzotycznych zwierząt), Maciej Zarzycki ("Ksero za free"), Maurycy Chełmiński (alternatywna produkcja seriali "Tapeworm") oraz Krzysztof Gałązka, Magdalena Rezler i Agnieszka Naczaj (wrotkarnia "Boogie").

Czytaj więcej o biznesie w Łodzi:

Polecamy na MM Łódź
Juwenalia 2012 w Łodzi| Noc Muzeów 2012 w Łodzi | Student na rowerze | Kolory ulic Łodzi | Konkursy | Widzew Łódź | ŁKS Łódź|PKP - rozkład jazdy| Karaoke w Łodzi| Auto Radar

od 12 lat
Wideo

Bohaterka Senatorium Miłości tańczy 3

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na lodz.naszemiasto.pl Nasze Miasto