Z umowy, jaką Łódź podpisała z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej, wynika, że promocja miasta jest zaplanowana podczas wszystkich imprez siatkarskich, organizowanych w Polsce. Łódź jako współorganizator MŚ 2014 była promowana m.in. podczas rozgrywanego w miniony weekend w Gdańsku finału Ligi Światowej, promowała się też w czasie mistrzostw Europy koszykarek, które na przełomie czerwca i lipca odbywały się w Łodzi. Umowa z PZPS zakłada kampanię w mediach, na telebimach miast goszczących siatkarskie mistrzostwa oraz w internecie: na stronach PZPS i FIVB.
Jak zapewnia Maciej Petrycki, wicedyrektor wydziału sportu, miasto w każdym roku będzie płacić za zrealizowane usługi promocyjne dopiero po uzyskaniu raportu z tego, co zostało zrobione.
Promocja to nie koniec wydatków na mistrzostwa. Miasto musi wybudować na mistrzostwa halę rozgrzewkową obok Atlas Areny. Hala ma kosztować 30 mln zł. Przetarg na budowę już został ogłoszony.
Decyzję o tym, że Łódź będzie gościć najlepsze drużyny siatkarzy w 2014 roku, podjęła Rada Miejska minionej kadencji.
Czytaj także: Koniec z bezkarnymi wjazdami na Piotrkowską
Wywiad z prezesem Jagiellonii Białystok Wojciechem Pertkiewiczem
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?