Jedno jest pewne, wizerunek Łodzi w reklamówkach nie będzie cukierkowy. Nie zobaczymy Manufaktury, Piotrkowskiej, czy łódzkich zabytków. Zobaczymy natomiast młodych, kreatywnych ludzi, którzy w Łodzi zrobili coś z niczego. Dzięki swoim pomysłom i determinacji stworzyli własne biznesy, dzięki którym się realizują, a nasze miasto staje się ciekawsze.
Pięć półminutowych spotów stworzyła agencja reklamowa K2, która wygrała konkurs zorganizowany przez magistrat. Agencja stworzyła scenariusze, które za zadanie mają przełamać stereotypy Łodzi i budować jej markę, jako stolicy przemysłów kreatywnych. Bohaterami czterech spotów są młodzi łodzianie, piąty jest rozwinięciem ich wszystkich.
Kulturę promuje Michał Bieżyński z fundacji Urban Forms, który odpowiada za stworzenie w naszym mieście galerii wielkoformatowych murali. Turystykę promuje Kuba Wandachowicz, członek zespołu Cool Kids of Death i współzałożyciel klubu Dom w Off Piotrkowska. Kolejną bohaterką jest Dorota Chochlewicz, która prowadzi warsztaty artystyczne dla dzieci w swojej pracowni Zaczarowany Ołówek. Gospodarkę ma promować Rafał Lejman założyciel marki Rush, która produkuje ubrania dla fanów deskorolki.
W spotach nie brakuje szarych kamienic, zaniedbanych dzielnic jak Stare Polesie, czy okolice ul. Włókienniczej. Największym kapitałem miasta według tych spotów mają być ludzie i to, co robią, jaki klimat wokół siebie tworzą. -To jest pomysł kontrowersyjny, ale on trafi do tych, do których ma trafić- mówi Bartłomiej Wojdak, dyrektor biura promocji łódzkiego magistratu.
Zobacz te spoty: Nowe spoty reklamujące Łódź [WIDEO]
Bohaterka Senatorium Miłości tańczy 3
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?