Prof. Piotr Kuna, dyrektor Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Barlickiego w Łodzi chwali wprowadzone rozwiązania: - System informatyczny jest pionierski i pierwszy taki w Polsce. System do archiwizacji historii choroby pacjenta zamówiliśmy ze Szwajcarii. Dzięki temu nasze rejestratorki w kilka sekund mogą znaleźć kartę z historią choroby pacjenta, który podszedł właśnie do rejestracji. Sprawę ułatwią jeszcze magnetyczne karty pacjenta, które właśnie zaczęliśmy wydawać.
System elektronicznej rejestracji zaczął działać w piątek. Pacjenci czują się jeszcze mocno zagubieni i onieśmieleni nowymi rozwiązaniami. Starsi ludzie mają problem z pobraniem numerków i odszukaniem właściwego stanowiska. Prof. Kuna przyznaje: - Oczywiście pacjenci muszą się do tego przyzwyczaić, dlatego na początku ta nowoczesność może być dla nich utrudnieniem.
Pacjenci, którzy nie chcą czekać w rejestracji „Barlickiego”, mogą skorzystać z call center, dzwoniąc pod numer telefonu: (42) 291 95 95.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?