Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Atlas Arena przynosi Łodzi zyski. Łódź zarabia na koncertach i ekwiwalencie reklamowym

Jolanta Baranowska, (opr. dem)
Hanna Zdanowska: na 2014 r. już mamy zaplanowane 18 imprez w Atlas Arenie
Hanna Zdanowska: na 2014 r. już mamy zaplanowane 18 imprez w Atlas Arenie Jolanta Baranowska
Według prezydent Łodzi koncerty w Atlas Arenie zarządzanej przez miejską spółkę MiAKiS przynoszą miastu zyski. Dzięki informacjom w mediach Łódź zyskała w 2013 roku ekwiwalent reklamowy w wysokości 40 mln zł.

Prezydent Zdanowska mówi, że pieniądze ze sprzedaży biletów wpływają do kasy Łodzi. W 2013 roku w Atlas Arenie odbędą się 22 koncert. Na 2014 r. zaplanowano już 18 imprez, w tym 5 koncertów. Dla porównania Ergo Arena ma ich 6, a Spodek 8.

Specjalistyczne firmy wyceniły ekwiwalent reklamowy koncertu Stinga na 9 mln zł, na 10 mln zł za koncert Erica Claptona i 11,7 mln zł występ Justina Bibera

Koncerty gwiazd mają wypromować Łódź. "W Łodzi będzie głośno"

Krzysztof Maciaszczyk, prezes spółki MAKiS dodaje, że bardzo dobry odbiór miała też ogólnopolska kampania promocyjna miasta "W Łodzi będzie głośno".

Źródło: Łódź zarabia dzięki Atlas Arenie

od 12 lat
Wideo

Bohaterka Senatorium Miłości tańczy 3

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na lodz.naszemiasto.pl Nasze Miasto