Prezydent Zdanowska mówi, że pieniądze ze sprzedaży biletów wpływają do kasy Łodzi. W 2013 roku w Atlas Arenie odbędą się 22 koncert. Na 2014 r. zaplanowano już 18 imprez, w tym 5 koncertów. Dla porównania Ergo Arena ma ich 6, a Spodek 8.
Specjalistyczne firmy wyceniły ekwiwalent reklamowy koncertu Stinga na 9 mln zł, na 10 mln zł za koncert Erica Claptona i 11,7 mln zł występ Justina Bibera
Koncerty gwiazd mają wypromować Łódź. "W Łodzi będzie głośno"
Krzysztof Maciaszczyk, prezes spółki MAKiS dodaje, że bardzo dobry odbiór miała też ogólnopolska kampania promocyjna miasta "W Łodzi będzie głośno".
Źródło: Łódź zarabia dzięki Atlas Arenie
Bohaterka Senatorium Miłości tańczy 3
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?