Wystarczy, że wejdzie do specjalnie do tego celu przygotowanej budki telefonicznej, podniesie słuchawkę i powie, co mu leży na sercu. Całość będzie nagrana, a później wykorzystana w opracowaniu strategii promocyjnej Łodzi.
Akcja "Rozmowy (Nie)kontrolowane", to pomysł krakowskiej agencji DEMO Effective Launching na konsultacje społeczne z mieszkańcami. Krakowska agencja wygrała przetarg i ma opracować strategię promocyjną miasta.
"Rozmowy (Nie)kontrolowane" mają polegać na tym, że w czterech punktach miasta staną budki telefoniczne "żywcem" wyjęte z filmu "Rozmowy kontrolowane". Animatorzy przebrani za milicjantów z PRL będą informować przechodniów o akcji, pomagać w obsłudze automatu telefonicznego w budce. Nagrania są anonimowe, a każdy, kto weźmie udział w nagraniu, dostanie upominek "za odwagę".
Nagrania startują we wtorek w pasażu Schillera, zainauguruje je Tomasz Sadzyński, pełniący funkcję prezydenta Łodzi. Sadzyński ma nagrać coś specjalnie dla mieszkańców i zachęcać ich do udziału w akcji. Nagrania w budkach potrwają do soboty 12 czerwca. Najciekawsze i najcenniejsze opinie zostaną opublikowane na stronie www.kieruneklodz.pl jako pliki MP3.
DEMO Effective Launching tłumaczy, że zdecydował się na oryginalną formę konsultacji społecznych, aby przełamać stereotyp tworzenia strategii w zamkniętych gabinetach. Agencja zapewnia, że każdy głos będzie brany pod uwagę przy pisaniu strategii.
Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?