MKTG NaM - pasek na kartach artykułów

Biuro festiwalowe startuje w lipcu i uporządkuje promocję Łodzi

Monika Pawlak
Rewolucja w biurze promocji: od lipca dzieleniem pieniędzy na dofinansowanie festiwali zajmie się biuro festiwalowe.

Wyjazdy zagraniczne urzędników zostaną ograniczone do niezbędnego minimum. Do czasu opracowania spójnej polityki promocji zagranicznej Łodzi.

- Musimy wypracować jasne kryteria podziału pieniędzy na festiwale i wyboru imprez potrzebnych miastu - mówi Tomasz Bartosiak, dyrektor biura promocji.

Tym wszystkim zajmie się biuro festiwalowe, które ma zacząć działać w lipcu. Do tego czasu dyrektor Bartosiak będzie negocjował z organizatorem imprez sposób i wysokość dotacji, jakie mogą dostać z miasta. Do podziału jest ledwie 10 mln zł.

- Dlatego wyboru muszę dokonać rozważnie, aby miasto miało z tego jak najwięcej korzyści - mówi Bartosiak.

Według dyrektora dotąd pieniądze dzielono uznaniowo, a sposób spisywania umów pozostawiał wiele do życzenia. Jako przykład podał kosztorys wystawy, w którym podano koszt całości - 450 tys. zł, koszt promocji - 350 tys. zł i honoraria autorów - 100 tys. z

- Takich kwitków było więcej, są nie do przyjęcia - mówi szef wydziału promocji.

Zagraniczne wyjazdy urzędników także będą się odbywały według określonych zasad. Zdaniem Bartosiaka nie chodzi o to, aby jeździć wszędzie, ale aby przynosiło to efekt promocyjny. Priorytetem są starania Łodzi o miano Europejskiej Stolicy Kultury i temu będą podporządkowane wszystkie imprezy.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Eurowybory 2024. Najważniejsze "jedynki" na listach

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na lodz.naszemiasto.pl Nasze Miasto