Pani Joanna chciała zarejestrować na siebie licznik prądu w mieszkaniu, które niedawno kupiła. Gdy zadzwoniła na infolinię zakładu energetycznego, powiedziano jej, że musi jechać właśnie do Pabianic. Jak się okazuje, wszystko przez to, że od 7 lutego przestało działać biuro obsługi klienta przy ul. Rokicińskiej. Mimo że w Łodzi pozostały cztery inne biura, łodzian mieszkających we wschodniej części miasta wysyłano do Pabianic.
Na szczęście ktoś w końcu poszedł po rozum do głowy. Jan Będkowski, kierownik Działu Obsługi Klientów Indywidualnych PGE Obrót SA Oddział I z siedzibą w Łodzi (tak oficjalnie nazywa się zakład energetyczny) w odpowiedzi na nasze pytanie napisał: "Począwszy od 14 lutego br. (...) Klient zostanie obsłużony, w pełnym zakresie realizowanych spraw, w każdym wybranym przez siebie biurze bez względu na przynależność terytorialną punktu poboru energii elektrycznej".
W Łodzi działają 4 biura obsługi klienta zakładu energetycznego: przy al. Kościuszki 123, ul. Tuwima 58, al. Wyszyńskiego 7a, ul. Ratajskiej 5/7.
Jakie są wczesne objawy boreliozy?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?